Verzenden

CakeSupplies streeft er altijd naar uw bestelling in perfecte conditie en binnen de aangegeven levertermijn bij u af te leveren. Bij pakketzendingen maken wij afhankelijk van de bestemming gebruik van verschillende vervoerders. Bij grotere orders (startgewicht variërend per bestemming) zal een palletvervoerder worden ingezet. De prijzen van palletzendingen zijn op basis van europallets en afhankelijk van de bestemming. Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar de bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van de order te versturen.

Op de dag dat de bestelling bij ons de deur uitgaat, versturen wij een e-mail ter bevestiging van de verzending met de factuur bijgevoegd in Pdf-formaat. Na ontvangst van deze mail wordt het pakket in 98% van de gevallen de volgende werkdag aangeboden op het aangegeven adres in Nederland en België. Voor Duitsland is de overkomstduur 1-2 werkdagen, voor overige landen 3 tot 7 werkdagen.

Verzendkosten (excl. BTW)

Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice.

Land Per 20 kg (pakket) Per 30 kg (pakket) Land Per 20 kg (pakket)  Per 30 kg (pakket)
België € 4,95 Litouwen € 20
Bulgarije € 20 Luxemburg € 7,50
Denemarken € 10 Malta € 40
Duitsland € 7,50 Nederland € 4,95
Estland € 20 Noorwegen € 40
Finland € 20 Oostenrijk   € 10
Frankrijk € 10 Polen € 15
Griekenland € 40 Roemenië € 20
Groot Brittannië € 12,50 Slovenië € 15 
Hongarije € 15 Slowakije € 10
Ierland € 20 Tsjechië € 10
Italië € 10 Turkije € 40
Kroatië € 35 Zweden € 20
Letland € 20 Zwitserland € 40














Niet thuis/zaak gesloten?
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op maandag t/m vrijdag, laat de vervoerder een ‘niet-thuisbericht’ achter met daarop een telefoonnummer. Via dit telefoonnummer kunt u een nieuwe bezorgafspraak maken. Die afspraak kan op zijn vroegst de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Nadat u het "niet thuis"-bericht heeft ontvangen, heeft u 5 dagen om te reageren bij de GLS of PostNL. Indien zij binnen die termijn niets van u vernemen, wordt het pakket retour gestuurd naar CakeSupplies. Wilt u uw bestelling daarna alsnog door ons laten bezorgen, dan brengen wij de verzendkosten opnieuw in rekening. 

Bezorging op een alternatief adres
Wanneer u op werkdagen grotendeels afwezig bent, kunt u ons een alternatief bezorgadres geven. Dit adres maakt u van tevoren aan in uw account op de website. Bij het afronden van uw bestelling kiest u vervolgens voor levering op dit adres.

FlexDelivery Service
(alleen voor klanten uit Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk en Polen)
Klanten die hun bestelling als pakket via GLS geleverd krijgen kunnen gebruikmaken van FlexDelivery Service. Dit stelt u in staat nog voor de eerste levering aan te geven hoe en wanneer het pakket geleverd moet worden. Zodra wij uw pakket aanbieden aan GLS ontvangt u een e-mail met de track & trace-gegevens van uw zending. Als u tijdig op deze mail reageert, kunt u aangeven of de zending op een andere dag moet worden aangeboden of toch bij een PakketShop of GLS-depot moet worden klaargelegd. Reageert u niet, dan wordt de zending zoals gebruikelijk de volgende werkdag aangeboden. Na ontvangst van de mail heeft u tot 12 uur ’s nachts de tijd om hierop te reageren.

Mocht u niet thuis zijn, dan laat de bezorger altijd een kaartje achter, maar u ontvangt ook een e-mail. Hiermee kunt u snel en eenvoudig aangeven of de zending op een andere dag nogmaals moet worden aangeboden of dat de zending door GLS bij een Pakketshop of GLS-depot moet worden klaargelegd zodat u deze kunt afhalen. Ook wanneer de zending bij de buren wordt afgeleverd ontvangt u een e-mail met specifieke afleverinformatie. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk! Belgische klanten kunnen nog geen gebruikmaken van FlexDelivery Service. Wel ontvangt u een e-mail zodra wij uw pakket aan GLS hebben aangeboden met daarin de track & trace-gegevens van uw zending. Dit geldt ook voor alle GLS-palletzendingen binnen Nederland en België.

Traceren van pakketten en pallets 
(alleen voor klanten buiten Nederland en België)
Voor het versturen van zendingen buiten Nederland en België werken wij samen met verschillende pakket- en palletvervoerders. Niet alle vervoerders bieden een online track & trace-service aan. Mocht uw pakket of pallet nog niet zijn afgeleverd binnen de doorgegeven termijn, dan kunt u het best een e-mail sturen naar info@cakesupplies.nl o.v.v. het ordernummer. Wij doen dan graag navraag voor u bij de betreffende vervoerder.

Klopt er iets niet?
CakeSupplies gaat ervan uit dat de zendingen u in uitstekende staat en kloppend met uw bestelling zullen bereiken. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan met de inhoud van uw pakket of pallet, dan verzoeken wij u binnen twee dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op te nemen. Bij voorkeur door een e-mail met daarin uw ordernummer te sturen naar info@cakesupplies.nl of anders telefonisch via +31 (0)75 - 650 47 85.